Assassin's Creed Revelations: recenzie despre joc

În 2007 când a fost lansată franciza, sosirea ei nu a primit atenția cuvenită, jocul a adus elemente „comune” altor titluri, a fost frumos, a adus câteva inovații în ceea ce privește gameplay-ul și încă câteva noutăți, însă nimic. asta nu s-a văzut încă în acea generație de jocuri. Saga asasinilor ar mai fi doar una și ar fi uitată în mijlocul atâtor seriale celebre. Cu toate acestea, până ajunge Assassin's Creed Revelations, s-a parcurs un drum lung.

În scurt timp, asasinii au arătat că saga lor era diferită, chiar și cu mai multe erori care trebuiau corectate în primul joc, lipsa subtitrarilor și gameplay-ul repetitiv, producătorul a mizat și mai mult pe franciză, și-a extins universul, a adus un noul protagonist pentru a continua bătălia împotriva templierilor.

Assassin's Creed Revelations revoluționează franciza (Foto: Internet)

Anii au trecut și noul protagonist plin de carismă, Ezio Auditore da Firenza, a venit trăgând o întreagă sagă de bătălii, franciza a câștigat deja 3 titluri pentru console și o versiune portabilă.

Revelatie

Spre deosebire de predecesorul său Assassin's Creed: Brotherhood, jocul este chiar de la început, arătând clar că nu este o expansiune a lui Assassin's Cred II. Jocul apare ca o nouă aventură pentru eroul nostru Ezio Auditore. Au trecut ani de la aventurile sale în Italia natală, protagonistul mult mai experimentat pornește în ceea ce este misiunea sa finală ca șef al asasinilor.

Ezio călătorește în Siria, mai exact în orașul Masyaf, acest oraș era cunoscut drept baza operațională a Ordinului Asasinilor. Cei mai atenți fani știu deja importanța acestui loc pentru saga, Masyaf este scenariul primului joc din franciză, unde Altair, asasinul iscusit, și-a trăit și și-a construit istoria. Ajuns acolo, italianul nostru are surpriza tristă de a vedea teritoriul preluat de templieri. Ezio are nevoie de backup.

Ezio urcă în turn cu noua sa lamă (Foto: internet)

O scurtă călătorie și am ajuns la Constantinopol, în prezent știm locul prin Istanbul, spre deosebire de Italia în jocurile anterioare, avem drept fundal străzile acestui mare oraș. Acolo Ezio va întâlni o lume cu totul nouă și inamici noi evidenti, dar și aliați.

Știri

Setarea în sine este deja o mare noutate, dar avem și schimbări în joc. Nu avem o schimbare mare la bază, adică continuăm să urcăm clădiri, să sărim de pe un acoperiș pe altul, să alergăm kilometri, ca să nu mai vorbim de priceperea lui Ezio, care acum este mai experimentată și chiar mai pricepută, mai fluidă. și mai mortal. Ubisoft, nemulțumit, a mai introdus un element și mă bucur că a făcut-o.

Pentru cei mai atașați de istorie, vor trebui să-și ia rămas-bun de la dragul Leonardo Da Vinci, din păcate pictorul a rămas în Italia, dar pentru înlocuitorul său echipa de dezvoltare l-a ales pe Piri Reis, o figură istorică cunoscută, care nu are carisma. sau recunoașterea Leului, dar încă se adaugă la poveste. Piri îi oferă lui Ezio posibilitatea de a crea și manipula bombe, care pot fi elemente mortale sau doar pentru a distra atenția. Vorbind de personaje istorice, Altair este, de asemenea, jucabil, făcând jocul și mai dinamic.

Assassin's Creed Revelations a primit o actualizare de joc (Foto: Internet)

La Constantinopol ordinul asasinilor este si el revolutionar, lui Ezio i se prezinta cateva „accesorii” noi pentru manevrele sale. Prietenul tău asasin îți prezintă o lamă în formă de cârlig, acest nou echipament face jocul și mai distractiv, este folosit atât în luptă, cât și pentru a urca mai repede pe un acoperiș, sau pentru a coborî pe tiroliane improvizate pe acoperișurile orașului. Alte inovații de joc fac jocul independent de predecesorii săi, reafirmând că acest titlu este o poveste a sa.

Alte modificari

Aici avem un punct controversat, această noutate împarte multe păreri, s-a adăugat și modalitatea Tower Defense, pentru fanii mai conectați în principal la mobil se vor identifica și probabil că noutatea le va plăcea mult. Acest nou mod este un mod de joc în Revelations.

Sunteți plasat în partea de sus a ascunzătoarelor dvs. care trebuie apărate de invaziile templierilor, nu există un mare mister în modul în care funcționează, jucătorul din pielea lui Ezio funcționează ca cursor și poziționează trupele de apărare și, de asemenea, barierele pentru a întârzia avansul inamicului, cu toate acestea, protagonistul participă și la apărare.

În Assassin's Creed: Revelations, originile nu sunt uitate, adică avem prezența lui Desmond Miles, acest personaj este responsabil pentru a ne lega de strămoșii săi criminali și de a ne spune această saga. Desmond are un rol fundamental în acest titlu, inserând un alt gameplay.

Continuând ultimele minute ale Frăției, pentru cei mai curioși nu le vom dezvălui care sunt evenimentele, dar Desmond este prins și într-un fel de limb în interiorul Animus-ului însuși, o mașinărie care leagă trecutul și viitorul, în acest „limbo” încă rămânem. au un personaj care încearcă să perturbe viața protagonistului prezent.

În acel loc în care a fost transportat Desmond, se mai poate intra pe portaluri și se trece prin labirinturi, încă o noutate este că aceste aventuri se fac la persoana întâi. Pentru cei care au întors nasul, puteți fi siguri că acest mod de joc este opțional, dar oferă o experiență mai completă a Assassin's Creed: Revelations.

Assassin's Creed 4 Black Flag: recenzie a jocului

Cum să economisești bani pentru a călători la Disney: Urmați sfaturile

multiplayer

Jocul are, de asemenea, un mod multiplayer foarte distractiv, la vremea respectivă era posibil să se joace cu asasini din toată lumea, într-un loc în care cei mai deștepți și mai smecheri au ieșit câștigători ai diferitelor moduri, totuși, în prezent, puțini oameni conectați-vă la rețea și modul nu mai este folosit, totuși cei care au avut ocazia, astăzi se consideră stăpâni ai șoaptelor.

Lovitură finală

Puncte pozitive, jocul are meniuri în întregime în portugheză și avem și subtitrări în limba noastră maternă, fără portugheză din Portugalia, ci idiotul nostru natal. În ciuda pierderii multor dintre argou, glume și expresii italiene, chiar și din cauza diferenței de vocabular, posibilitatea de a urmări întregul joc face experiența mult mai plăcută.

Ezio se confruntă cu o aventură departe de patria sa (Foto: internet)

Ceva care nu poate trece neobservat este frumusețea grafică a Revelations, cu siguranță cel mai frumos joc din franciză. Scenariile au fost atât de temeinic elaborate încât uneori ne trezim să ne îndoim dacă este într-adevăr un joc. Ezio a fost foarte bine reprezentat și exprimat cu măiestrie, dar toate personajele, altele decât oamenii, reușesc să aibă propriile lor caracteristici.

Concluzie

Assassin's Creed Revelations este un final excelent al sagai lui Altair și Ezio, din păcate ne luăm rămas bun de la personaje, Ubisoft garantează deja prezența unui nou protagonist în poveștile următoare. Cu un gameplay și mai bun, o grafică exuberantă, un mod multiplayer mult peste medie, Assassin's Creed oferă o experiență grozavă, sunt cei care riscă să spună că acesta este cel mai bun joc din franciză. Jocul nu este potrivit pentru cei care își încep călătoria criminală. Așa că ia-ți biletul și pornește în această călătorie, pentru a înțelege încotro mergem, trebuie să știm de unde venim.